|
||||||||||||||||
Za učitelje, vzgojitelje in druge pedagoške delavce
Poučevanje z znanjem o možganih
PODPORNA SKUPINA ZA STROKOVNE DELAVCEKaj vse se dogaja v našem telesu in naših možganih, ko smo v interakciji z drugimi ljudmi? Kako procesiramo vse vtise in odnose, ki smo jim ves čas izpostavljeni? Se včasih ne prepoznamo in se odzivamo tako, kot si ne bi želeli, pa v kritičnem trenutku nismo zmogli drugače? Ali nam kdaj 'vrže pokrov'? Se kdaj vrnemo domov vznemirjeni, ogorčeni, iritirani in se ne zmoremo pomiriti? Imamo občutek, da kakšni učenci presegajo naše zmožnosti? Nam je kdaj s kom težko in tem veliko premišljujemo tudi doma? Na kakšen način to prenašamo in kako vzdržimo? Bolj bomo znali učinkovito poskrbeti zase in vzdrževati zdravo profesionalno distanco, bolj bomo zmogli biti empatični in razumevajoči do naših učenk in učencev terbiti zanje bolj koristni. Zakaj je potrebna podporna skupina za vse, ki delajo z ljudmi? Vsako delo z ljudmi je tudi srečanje različnih svetov, pogledov, čutenj in doživljanj. Takšni poklici so zahtevni na prav poseben način. Dobro je razumeti, zakaj in kako se odzivamo na posamezne dražljaje, kaj nam govori naše telo. Veliko je knjig, predavanj in izobraževanja, ki nam povedo, kako in kaj je potrebno ravnati, malo knjig pa je takih, ki bi nam povedali, kako zdržati v ključnih situacijah. Vsi vemo, kaj bi smeli in česa ne, ampak problem je tisti trenutek, ko to ne zmoremo. Narava dela v razredu, kjer krožijo različna čutenja, ja zahtevna. Velikokrat se pojavijo občutki jeze, nemoči in ogorčenja. V podporni skupini lahko dobimo ustrezno znanje in čustveno podporo, ki nam bo pomagala to predelati. Namen teh srečanj je opremiti ljudi z metodami, ki povečajo njihovo zavedanje in zmanjšajo ranljivost. Skupina pedagoškim delavcem pomaga ovrednotiti, kaj se dogaja, tako da se v svojem poklicu ne trudijo samo preživeti in zdržati, pač pa tudi strokovno in osebno napredovati. V skupini se seznanimo s sodobnimi raziskavami na področju razvoja možganov. Znanje JE moč. Bolj ko razumemo, kakšnim vplivom smo podvrženi, bolj lahko vplivamo, da maksimiziramo dobre in minimiziramo slabe. Najbolj koristi razumevanje svoje lastne fizipsihologije. Za zadostno skrb zase, morajo znotraj nas zdravo funkcionirati najmanj trije nevrofiziološki (nevropsiholoških) sistemi. Vsi trije morajo biti pod nadzorom, uravnoteženi, celo v najbolj stresnih situacijah.
Možganski mehanizmi, ki operirajo na interpersonalni empatiji. Skupina je namenjena učiteljem, vzgojiteljem in drugim pedagoškim delavcem.
Skupino oblikujemo po dogovoru z posameznimi šolami in organizacijam ali ko se v centru prijavi dovolj kandidatov.
PREDAVANJA ZA STARŠE, UČITELJE, VZGOJITELJE IN OSTALE STROKOVNE DELAVCE
|
POZOR!NOVO V 2019! Šola čuječnosti in priročnik Čuječnost za otroke in najstnike
DO SEDAJ SMO V ZAVODU POGLED IZDALI:
Vihar v glavi, moč najstniških možganov, Daniel J. Siegel, M. D.
Celostni razvoj otroških možganov, Daniel J. Siegel, M. D. in Tina Payne Bryson, Ph.D.
Otroška slikanica DIHAM, Andreja Vukmir Brenčič
Otroška slikanica MOJE TELO, Andreja Vukmir Brenčič
Čuječnost za otroke in najstnike, priročnik, Debra Burdick
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vse pravice pridržane Zavod POGLED © 2010 - 2024 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Postavitev spletnega mesta in gostovanje:
Prolog d.o.o., Logatec
| 1990 - 2024 | CMSx
|